Socialinė medija yra daugiau nei “Facebook” reklama - jai reikia turinio, dėmesio ir reguliarių palaikomųjų veiksmų.

Svarbu ne tik turėti modernų tinklalapį, bet ir nuosekliai pristatyti jį socialiniuose tinkluose. Mums svarbu kiek “like’ų” surenka jūsų puslapis ar “instagram” paskyros įrašas, bei ką tai reiškia verslui. Tokie atsakymai ne mažiau svarbūs nei žinojimas, ar dažnai skaitomas jūsų turinys, ir - ką galime padaryti, kad pagerintume jūsų puslapio lankomumo statistiką. Pasirūpinsime visa socialinės medijos kampanija už prieinamą kainą, neprarandant aukščiausios kokybės. Vykdant kampaniją stebėsime kokie veiksmai yra patys efektyviausi, o kuriuos galima pakeisti į labiau tikslinę auditoriją dominančius. Stebint metrikas aktyviai keisime jūsų besidalinamą turinį, kuris augs ir kvėpuos kartu su jūsų skaitytojais. Matysime ne vien surinktus “like’us”, bet ir tokią informaciją kaip geografinė lokacija, kiti puslapiai kuriuos mėgsta vartotojai ir dar daugiau. Su daugybe turimos informacijos nesunkiai pritaikysime turinį įsigydami dar daugiau gerbėjų ir potencialių vartotojų.

Eikite link savo tikslinės auditorijos, su reklama socialiniuose tinkluose

Socialiniuose tinkluose svarbiausia pateikiamas turinys, kurį jums ir siūlome. Padėsime sukurti ir užpildysime “Facebook”, “Instagram” ir “LinkedIn” turiniu, kuris bus aktualus jūsų siekėjams ir nuolat juos informuos apie vykdomą veiklą. Jeigu jūsų tikslinė auditorija neseka jūsų veiklos socialiniuose tinkluose, prarandate galimybę sukurti daug ištikimų siekėjų, kurie skleistų informaciją apie jus. Tam reikalingas įtraukiantis turinys, kuris sudomintu žmones ir skatintų juos įsitraukti į diskusiją komentaruose ir forumuose. Toks turinys, kuris bus įdomus tikslinei auditorijai ir bus paremtas aktualijomis, pats susiras skaitytojus.

... taip mes vystome ryšį su jūsų veiklos gerbėjais

Tikslinė auditorija - tai bendruomenė, kurios klausantis ir su ja bendraujant, galima pritaikyti savo turinį jų poreikiams. Sekant į ka jie reaguoja optimizuojame skelbimus ir įrašus prisiderinant prie svarbiausių aktualijų. Reklama socialiniuose tinkluose turi vieną labai svarbią savybę - grįžtamąjį ryšį. Pilnai jį išnaudojant, kartu su tinklapio renkamais duomenimis, galite labai tiksliai pritaikyti savo turinį gerbėjams ir palaikyti dialogą. Taip bus kuriami dar artimesni ryšiai su vartotojais ir jie nebe žiūrės į jus kaip į beveidę įmonę, o prekės ženklą, kuriame įžvelgia kažką artimo ir pažįstamo. Statistiškai, vartotojai labiau linkę įsigyti ir rekomenduoti pažįstamus prekės ženklus, kuriuos yra suasmeninę. Taigi nebūsite kažkas abstraktaus ir svetimo kai palaikysime glaudžius jūsų ir klientų santykius.

pasikalbėkime prie puodelio kavos: