potencialūs užsakovai, kurie konkrečiai domisi jūsų produktu. ir tie, kurie kasdien atsiduria jūsų elektroniniame pašte arba tiesiogiai jūsų klientų CMR sistemoje.

Jūs, kaip įmonė, nuolat ieškote naujų užsakovų. Bet dėl aršios konkurencijos rinkoje tokia paieška dažnai atrodo, kad tampa panaši į neįmanomą kelionę. Laikai, kai pirkėjai spontaniškai prisiregistruoja, kad gautų sąmatą, atrodo, baigėsi. Visgi, o ką, jei paskysime, kad galime šiuo klausimu jums padėti? O ką, jei pasiūlytumėme potencialius užsakovus pristatymo lape?

 

Naujosios kartos metu mes jums ieškome klientų.Savo internetiniais reklamos kanalais reklamuotume jūsų produktus ir (arba) paslaugas.Tada žmonėms, kurie konkrečiai susidomi tuo, duodami atitinkamų tiekėjų, įskaitant jus, kontaktiniai duomenys.

 

Taip, jūs teisingai perskaitėte: mes internete atliksime visus veiksmus, kurių reikia, kad į jūsų įmonė pritrauktume naujų klientų. Lankytojai mūsų tinklalapį pasieks per įvairaus tipo reklamines kampanijas. Ten jie gaus daugiau informacijos apie jūsų siūlomus produktus ir paslaugas. Jei pirkėjus tai sudomins, jie paliks savo duomenis. Tokiu būdu mes kasdien reklamuosime jūsų patirtį ir profesionalumą daugiau kaip 3 mln. lietuvių, kurie nekantraudami norės su jumis susisiekti.

 

pasikalbėkime prie puodelio kavos:

mūsų skambučių centro operatorius atliks visų jūsų klientų kokybės kontrolę

Elektroninių laiškų rinkodara

Nežinomas Nigerijos princas ir jo draugai nepasirūpino, kad būtų išsiųsti nepriekaištingai atrodantys elektroniniai kampanijos laiškai. Pernelyg dažnai jie greitai atsiduria pašto šiukšlių aplanke. Visgi elektroninių laiškų rinkodara yra labai populiari ir, be visa to, labai veiksminga. Elektroniniai laiškai ypač turi pridėtinės vertės asmeniniams ryšiams su jau esamais ir būsimais klientais. Naujienlaiškiu praneškite jiems apie pokyčius įmonėje arba sektoriuje. Patarkite, kaip naudoti jūsų produktus. Arba dar geriau – įtikinkite nusipirkti naujų su laikinąja tiksline akcija.

Savo elektroniniais laiškais mes, ne taip, kaip princas, nenorime užmegzti artimų ir pasitikėjimu grįstų santykių su jų gavėjais. Naudodami antraštes be pavadinimų, stiprų turinį ir aiškų pranešimą kasdien mes raginame šimtus galimų klientų atsikratyti tos paskutinės abejonės ir imtis veiksmų. Veiksmų, kurie tiesiai nukreipia link jūsų įmonės ir pardavimo komandos, kad būtų pasirengę pateikti (naują) užsakymą.

(pusiau) išskirtiniai kontaktiniai duomenys, nes niekam nepatinka penki kainų pasiūlymai

Be nepriekaištingos kontaktinių duomenų kokybės, perduotų kontaktinių duomenų (pusiau) išimtys taip pat yra ir viena mūsų stipriausių pusių. Kontaktinius duomenis siunčiame vidutiniškai 2 tiekėjams. Tokiu būdu sumažiname konkurenciją ir padidiname savo tiekėjams šansą užbaigti sandorį, todėl mūsų kontaktiniai duomenys yra labai populiarūs. Ar norėtumėte absoliutaus išskirtinumo, kad kontaktiniai duomenys būtų siunčiami tik jums? Tai irgi įmanoma. Mums patinka ilgas ir tvarus bendradarbiavimas. Štai kodėl mums labai svarbi kontaktinių duomenų, kuriuos jums siunčiame, kokybė. Ar dirbate tik keliose provincijose? Žinoma, mes į tai atsižvelgsime.Ir jei kada nors įvyks klaida ir gausite kontaktinius duomenis, kurie jūsų nedomina? Tokiu atveju neapsunkinsime situacijos ir už juos mokėti jums nereikės.