potencialūs užsakovai, kurie konkrečiai domisi jūsų produktu. Kasdien atsirandantys jūsų elektroniniame pašte ar CRM sistemoje.

Jūs nuolatos ieškote naujų klientų. Dėl aršios konkurencijos rinkoje, tokia paieška dažnai atrodo panaši į sunkiai įveikiamą kelionę. O ką, jei pasiūlytume potencialius užsakovus tvarkingame sąraše?

Taip, perskaitėte teisingai: internete atliksime visus veiksmus, kurių reikia, kad į jūsų įmonę pritrauktume naujų klientų. Lankytojai pasieks mus per įvairaus tipo reklamines kampanijas. Jie gaus daugiau informacijos apie jūsų siūlomus produktus ir paslaugas, ir jei pirkėjus tai sudomins, jie paliks savo kontaktinius duomenis. Tokiu būdu mes kasdien reklamuosime jūsų patirtį ir profesionalumą, tiems, kas nekantrauja, kad su jais būtų susisiekta.

 

mūsų skambučių centro operatoriai atliks jūsų potencialių klientų kokybės kontrolę

Įsitikinimui, kad jūsų preke ar paslauga susidomėjusi auditorija turi aiškius tikslus ją įsigyti, mūsų skambučių centras atlieka nuoseklią visų potencialių klientų registracijos patikrą, siekiant užtikrinti, kad jūsų gaunamas kontaktas žino ko nori ir yra pasiruošęs jūsų pasiūlymui.

ar šie, potencialių klientų kontaktiniai duomenys yra aukščiausios kokybės?

Taip. Dabartiniai klientai mus vadina „patikimu partneriu“, teikiančiu „išskirtinai geros kokybės“ kontaktinius duomenis. Savo vidiniam skambučių centrui keliame aukštus standartus, siekiant iš kruopščiai patikrinti gaunamą informaciją - tam, kad kiekvienas į CRM įvestas kontaktas būtų potencialus pirkėjas, su kuriuo jūsų pardavimo komanda galėtų sudaryti sandorį. Taip jums sutaupoma daug laiko, o įmonės pardavimų skyriuje palaikomas tinkamas motivacijos kiekis.

Būtent dėl tokio požiūrio, mūsų klientai atmeta labai nedaug potencialių pirkėjų kontaktų. Tai – puikus mūsų pastangų įvertinimas.

Mūsų kampanijų metu sulaukiama reakcija yra vertinga ir dėl to, kad ji tampa naudingu informacijos šaltiniu mūsų komunikacijos skyriui, kuris atidžiai analizuoja skaičius ir juos panaudoja sekančioje rinkodaros kampanijoje. Kuri strategija bus veiksmingesnė, kuri – ne? Būtent taip, mūsų komunikacijos ir pardavimų internetu tarpusavio sąveika tampa 1 + 1 = 3.

pasikalbėkime prie puodelio kavos: