kaip randate naujų užsakovų? leiskite jus reklamuoti skaitmeniniais kanalais naudojant elektroninės rinkodaros strategiją

Svarbu, kad jus greitai rastų paieškos sistemose arba socialiniuose tinkluose. Kodėl gi sau nepadėti ir nepasidžiaugti papildomai naudojama reklama? Tikslas? Kad jus, o ne jūsų konkurentus rastų greičiau ir dažniau. Naudodami mokamą reklamą, padėsime jums reikšmingai išplėsti savo 
ribas.

Kontekstinė reklama pagal SEO

Visi mes žinome tas dideles reklamas, pasirodančias viršutiniuose paieškos rezultatų reitinguose, kai ieškome būtent to vieno recepto arba artimiausio santechniko. Tai mokamos nuorodos, už kurių spustelėjimą, t. y. „klikus“, kažkam kiekvieną kartą mokate fiksuotą sumą. Kruopščiai išanalizavę tikslinę auditoriją ir reikšminius žodžius, pagal kuriuos atliekamos paieškos, sukursime jums veiksmingiausią reklaminę kampaniją. Tokiu būdu užtikriname, kad visi, kas ieškos jūsų specializuotos patirties, ras pačiuose aukščiausiuose paieškos rezultatų reitinguose.

Mokama reklama socialiniuose tinkluose

Mokama reklama, kaip ir paieškos sistemos, reguliariai pasirodo socialiniuose kanaluose. Didžiulis tokios reklamos privalumas – jos labiau sutelktos į konkrečius profilius. Visą dėmesį sutelksime į jūsų auditoriją – pradedant amžiumi ar vietovėmis ir baigiant net interesais.

Vaizdinė arba grafikos reklama

Lygiai taip pat, kai ir didelės reklamų lentos, kurias galite pamatyti daug kur pakelėse, tokia pati sistema yra ir internete. Tinklalapiuose, kuriuose yra didelis skaičius lankytojų, siūlo ten vietos kitoms įmonėms rodyti savo reklaminius skelbimus. Tai reklaminės juostos, kurias sudaro tekstas, vaizdai ir net vaizdo įrašai, kurie visą dėmesį sutelkia į iniciatyvią naujų klientų paiešką. Vartotojų, kurie dar nežino, kad jiems reikia jūsų produkto, arba tų, kurie apie jūsų produktą sužinojo arba jį išbandė specialiai neieškodami jo.

pasikalbėkime prie puodelio kavos:

galbūt jūsų klientai net nežino, kad jūs jiems apskritai esate reikalingi

Elektroninių laiškų rinkodara

Nežinomas Nigerijos princas ir jo draugai nepasirūpino, kad būtų išsiųsti nepriekaištingai atrodantys elektroniniai kampanijos laiškai. Pernelyg dažnai jie greitai atsiduria pašto šiukšlių aplanke. Visgi elektroninių laiškų rinkodara yra labai populiari ir, be visa to, labai veiksminga. Elektroniniai laiškai ypač turi pridėtinės vertės asmeniniams ryšiams su jau esamais ir būsimais klientais. Naujienlaiškiu praneškite jiems apie pokyčius įmonėje arba sektoriuje. Patarkite, kaip naudoti jūsų produktus. Arba dar geriau – įtikinkite nusipirkti naujų su laikinąja tiksline akcija.

Savo elektroniniais laiškais mes, ne taip, kaip princas, nenorime užmegzti artimų ir pasitikėjimu grįstų santykių su jų gavėjais. Naudodami antraštes be pavadinimų, stiprų turinį ir aiškų pranešimą kasdien mes raginame šimtus galimų klientų atsikratyti tos paskutinės abejonės ir imtis veiksmų. Veiksmų, kurie tiesiai nukreipia link jūsų įmonės ir pardavimo komandos, kad būtų pasirengę pateikti (naują) užsakymą.